Akademia lidera

|| budowanie autorytetu || zarządzanie zmianą || podejmowanie decyzji || radzenie sobie z  konfliktami || informacja zwrotna || organizacja pracy ||
[dla kierowników, liderów, kierowników produkcji, szefów linii oraz brygadzistów]
 
Akademia lidera
AKADEMIA LIDERA - GŁÓWNE  KORZYŚCI  BIZNESOWE :
 
  • Zwiększenie efektywności i skuteczności liderów
  • Poprawa wydajności pracy zespołów w organizacji 
  • Zwiększenie zaangażowania i satysfakcji z pracy liderów oraz podwładnych
  • Wprowadzanie usprawnień i lepsze planowanie pracy
  • Sprawniejsze zarządzanie zmianami w organizacji
  • Ograniczenie ilości konfliktów i ich rozwiązywanie
  • Zmniejszenie absencji i rotacji pracowników
  • Budowa wizerunku dobrego pracodawcy

Moduły cyklu szkoleniowego Akademia Lidera Produkcji

MODUŁ I 

Budowanie autorytetu lidera

  • Definiowanie roli lidera
  • Budowanie relacji z pracownikami
  • Rozwój zdolności komunikacyjnych kluczowych dla roli lidera
  • Poznanie narzędzi i technik wspierających budowanie roli i autorytetu lidera

MODUŁ II 

Proces zmiany w pracy lidera

  • Akceptacja procesu zmiany jako stałego elementu rozwoju
  • Budowanie postawy lidera zmiany w zespole
  • Definiowanie korzyści w zmianie - patrzenie w przyszłość
  • Ćwiczenie umiejętności radzenia sobie z oporem zespołu przed zmianą

MODUŁ III 

Proces podejmowania decyzji i skuteczne rozwiązywanie problemów

  • Usprawnienie procesu podejmowania decyzji
  • Umiejętne definiowanie problemów
  • Praca nad postawą wobec problemów i wyzwań, odpowiedzialność lidera
  • Pobudzanie kreatywności i poszerzania perspektywy w poszukiwaniu rozwiązań

MODUŁ IV 

Informacja zwrotna jak podstawowe narzędzie lidera. (Metoda 3 kroków efektywnego działania)

  • Trening rozpoznawania potrzeb pracowników
  • Budowanie postaw asertywnych w pracy lidera
  • Poznanie skutecznych technik przekazywania informacji zwrotnych
  • Przyswojenie metody 3 podstawowych kroków skutecznego zarządzania

MODUŁ V 

Radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi w pracy

  • Zrozumienie podłoża i znaczenia konfliktu
  • Ćwiczenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi
  • Odsłona i przeformułowanie perspektywy w konflikcie

MODUŁ VI 

Planowanie i organizacja w pracy lidera

  • Wypracowanie i wykorzystanie narzędzi planowania pracy
  • Efektywne planowanie działań
  • Wzrost skuteczności rozpoznawania problemów z wykorzystaniem czasu i możliwości eliminowania działań powodujących jego straty

Pobierz broszurę informacyjną: Akademii lidera

Jeżeli chcesz usprawnić funkcjonowanie Twojej organizacji, to skontaktuj się z nami:

Zadzwoń na numer:
 
+48 533 328 864
lub wypełnij formularz kontaktowy - odpowiemy w ciągu 48 godzin
 

*pola wymagane