Cel projektu Znalezienie młodych talentów do czterech departamentów fabryki GSK w Poznaniu: Engineering, Manufacturing, Quality, Logistics. Zadania Wspieranie Klienta w działaniach promocyjnych i procesie selekcji w celu wybrania najlepszych potencjałów na przyszłych liderów. Oczekiwania wobec Kandydatów: Wiedza w obszarach produkcji, zarządzania, ekonomii, inżynierii mechanicznej, chemii, biotechnologii, farmacji w zależności od departamentu Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Motywacja wewnętrzna do pracy w GSK i do samodoskonalenia Predyspozycje do zarządzania zespołem Elastyczność myślenia w obszarze przyswajania nowej wiedzy, uczenia się na błędach, dostrzegania różnych perspektyw Inicjatywa, umiejętność wyznaczania sobie celów Zdolność analitycznego myślenia, planowania, wyciągania wniosków, szukania niestandardowych rozwiązań Otwartość na zmiany, adaptacyjność Realizacja Etapy realizacji projektu: Ustalenie z Klientem procedury rekrutowania potencjalnych talentów Włączenie działań promujących projekt stażowy (współpraca z biurami karier, kołami naukowymi oraz organizacjami studenckimi, rozpowszechnianie informacji o projekcie na forach tematycznych oraz konferencjach) Wstępna selekcja CV, listów motywacyjnych i kwestionariuszy rekrutacyjnych wg ściśle zdefiniowanych kryteriów – w języku angielskim Weryfikacja kompetencji na spotkaniach bezpośrednich lub wideokonferencjach z kandydatami metodą wywiadu behawioralnego i rozmowy w języku angielskim Raport z działań rekrutacyjnych Przeprowadzanie Assessment Center z rekomendowanymi po wywiadzie kandydatami Rozmowa rekomendowanych po AC kandydatów z zespołem GSK Wybór kandydatów Weryfikacja referencji wybranych kandydatów Ewaluacja działań Rezultat Obsadzenie 5 stanowisk stażowych na okres 2 lat trwania programu, stworzenie grupy utalentowanych przyszłych liderów i członków zespołu GlaxoSmithKline.