Performance management (zarządzanie efektywnością) to szereg działań wdrażanych przez naszą firmę w Twojej organizacji, których celem jest osiągnięcie wysokiej efektywności pracy. Działania z zakresu performance management skupiają się zarówno na jednostkach – konkretnych pracownikach, jak i rozwiązaniach systemowych dla całej organizacji.
Kluczowe kroki na ścieżce wzrostu efektywności pracowników
- Analiza celów i misji organizacji
Zapoznamy się z celami i misją organizacji i przełożymy je na zakres obowiązków poszczególnych poziomów i grup stanowisk.
- Zaprojektowanie dedykowanego modelu kompetencji
Opracujemy zestaw kluczowych kompetencji spójnych z misją oraz niezbędnych do realizacji założonych celów Firmy.
- Zdefiniowanie zależności miedzy efektywnością i wynagrodzeniem
Określimy powiązania pomiędzy osiąganymi poziomami Kluczowych Wskaźników Efektywności a wysokością wynagrodzenia.
- Automatyzacja procesu ocen efektywności
Zapewnimy narzędzia informatyczne umożliwiające zebranie wyników oceny Kluczowych Wskaźników Efektywności i przedstawimy w postacie czytelnych raportów.
- Wdrażanie programów rozwojowych
Zidentyfikujemy obszary kompetencji pracowników wymagające rozwoju oraz zaplanujemy i przeprowadzimy odpowiednie szkolenia.